flygande inlägg!


Eftersom alla våra läsare är så positiva så väljer vi att inte kommentera bloggpausen som vi tagit.. Eloveesa ser framåt och det positiva är att ELOVEESA ÄR TILLBAKA här kommer ett nytt inlägg!

Anledningen till att jag inte ville skriva Eloveesa är tillbaka är för att det lät precis som "CRUELLA ÄR TILLBAKA", citatet från en av mina favoritfilmer, 102 dalmatiner. Helt galet vad jag var rädd för henne när jag var liten.. min lillebror var dock ännu räddare då han började gråta när min faster hade på sig en pälsjacka. Han skrek CRUELLA, började lipa och sprang till sitt rum.. märks det att vi är släkt?



101 dalmatiner utspelar ju sig i England och det leder mig osökt in på att SNOR precis kommit hem från London! Hon flög dit i början av veckan och kom hem igår. Ni kan inte tänka er glädjen när jag såg henne i skolan imorse igen, tre dagar utan henne! Scenen när jag kom in på lektionen och hon satt där i sina nyköpta kläder går att jämföras med slutscenen i Dirty Dancing.



På tal om flygning så är det tack vare vår mest trogne läsare Buzz Lightyear som vi kommit igång med bloggen igen. Han fick oss att inse hur viktig den är för Eloveesas o co. överlevnad. Detta inlägg är alltså främst dedikerat till våra kämpande klasskamrater som har så mycket studerande för sig och ett speciellt tack till dig Buzz som fick oss att inse vad som är viktigt i livet.

Nu ska vi återgå till pluggandet! Kolla in om ett tag igen så kommer det uppdateringar om mycket spännande saker!!

Peace out, fis out!



Kommentarer
Postat av: Kauhrin

FÖRST!!!!!!11

nu ska jag bara läsa inlägget.

2011-12-08 @ 15:41:50
URL: http://kachin.blogg.se/
Postat av: el kachino

o herre min gud vilket bra inlägg.

dock lite besviken (inte bitter) på att den där "buzz" får så mkt lovord....



ps. jag gillar också snor

2011-12-08 @ 15:44:54
URL: http://kachin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0