13 faktorer

Det finns vissa saker som får mig att inte göra som alla andra och klaga på höstkylan.

De tre viktigaste sakerna är mina tre livsnödvändiga ting.
1, Mina Harry Potter böcker
2, Min Snor
3, Mina One Tree Hill boxar , just nu säsong 7.


(bild weheartit.com)

Här kommer några exempel på saker som värmer extra mycket.

4, Nördiga fikor med Linnea
5, Filmkunskapslektionerna med Feeta och Kachin (kachin.blogg.se)
6, Långa telefonsamtal med mina favoriter (Jessica, Rebecca och Frida, känn er träffade)
7, Skvallerpromenade med Hedvig
8, Att Eloveesa köpte för 23kr i cafeterian idag!? vårt favoritnummer!(även en bra låt av Jimmy Eat World)



Sedan finns det de där extra ljuspunkterna i vardagen som gör en så glad!

9, när man får ett mms av Snor som på något vis lyckats komma en vecka för sent. Mmset består av en bild på henne. Texten lyder: "outfit jag tänkte ha på fredag"  Man bah.. ska du ha samma som i fredags?!
10, Min cowboyhatt (behöver jag säga mer!?!?!)
11, Kåååhrneeliaahh när hon pratar Göteborgska.
12, När jag och Snor skickar exakt samma sms (EXAKT) till varandra samtidigt. (ni vill inte veta vad det stod.. believe me..)
13, Känslan av självständighet när jag precis insåg att jag och Snor inte åt lunch tillsammans idag. Kan detta ha varit den första skoldags-lunchen utan Snor på 1,5 år?! (räknar bort när Snor är sjuk). Bivärkningar: jag bombarderar Snor med sms och meddelanden just nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0