wehooo

Den fuuuula är tillbaka!



Lät för mycket som cruella de vil

Tjenare kexet, är du inne på vår blogg o smular?
hehe kan ju inte avslöja nästa helgs reggningsreplik..

Vi är ialla fall tillbaka efter en längre bloggpaus. Det har hänt drastiska förändringar i Eloveesas liv sedan vi hördes sist (andas ut, vi är fortfarande lika besatta av varandra..;)) men inte nog med att Snor bytt hårfärg så har Eloveesa blivit ett år äldre. En mer rynka, ett år av mer erfarenheter och ett år närmare vår drömresa till Wilmington.

Snor fyllde alltså år i fredags och helgen kunde inte ha blivit mer lyckad! Nu var det ju inte jag som fyllde år men jag tänkte ändå göra en lista på mina favorithändelser under fredagen!!

1, Min (den fula) och Bellas låt som vi skrivit till Snor. Text Lovisabella. Musik: Lonely Island.
2, När Snor öppnade mina presenter (bland annat en laboration där man fick bygga sin egen fläkt)
3, Utgången med våra favoriter! Gick hem en cowboyhatt rikare, bevis på en lyckad kväll?
4,Vampire Diaries avsnittet som Eloveesa avnjöt i sällskap med Lousie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0