hurrahurra!

Som Snor nämnde i inlägget innan så närmar sig Halloween. Detta betyder också att FN-dagen ska firas. Men Eloveesa firar inte bara FN-dagen idag utan vi vill också passa på att skåla med världens bästa Jojo som idag blir vuxen!

Nu sitter Jojo framför sin dator och har panik för att jag skrev "vuxen", jag kan nämligen lova er alla att Jojo inte kommer att bli vuxen på ett tag, det är jag glad för. Under promenaden med de båda sniglarna hann jag även med att gratta Jojo då jag gick förbi hennes hus (egentligen ville jag försäkra mig om att hon inte förändrats eller blivit längre än vad jag är), vi hade en trevlig pratstund och jag fick gav henne en stor grattiskram.

Eftersom jag inte kunde bidra mer till hennes födelsedag än med kramen (och detta inlägg) har jag bestämt mig för en Jojo inspirerad kväll. Kvällen består (som vanligt) av plugg men till sidan av det lyssnar jag på Dirty Dancing musiken (den får mig att tänka på Jojo) och kollar på bilder på Jojo (stalker, i know)

Nä nu måste jag fortsätta plugga och "GöraJojoSaker". Fast jag tänker inte läsa några tjejböcker Jojo, då går jag för långt.. Påminn mig om att jag ska berätta om värsta-bästa-ballaste-fantasyboken som jag precis börjat läsa.. ;)

Grattis igen världens bästa Jojo!

I helgen går vi all in! (den fula, snigel-sandra och JOJO!!)


Kommentarer
Postat av: Birthday girl

Tack så hemskt mycket världens bästa lollo för detta grymma inlägg! Lätt det bästa jag har läst på eran blogg ;)



Åh, i'm looking forward to saturday! let's go all in :D

puss love u bästa gumman! <3

2011-10-24 @ 22:38:52
Postat av: Anonym

Uppdatera dårå!

2011-11-02 @ 16:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0