haltande hamster

Vår alltid lika korrekta vän Tessan har påpekat att vi stavar Maizena fel.. jag hoppas att alla läsare kan bortse från detta! Maizena/majsena/majzena är iallafall sånt där mjöl som man har i sylt när den ska bli tjockare! Med det avklarat kommer fortsättningen på vår helg!!


Vi unnade oss en ordentlig chillmorgon på lördagen och kollade på fredagens idolavsnitt och på vampire diaries. Helt sjukt vad alla glömde bort sina texter i idol!! Efter det drog jag (den fula) till min vän Frida och firade hennes 18års dag med hennes trevliga vänner!! Tack för en jättetrevlig kväll Fritjof!

Söndagen spenderades hemma hos världens bästa Rebecca där vi pluggade och övade partytrick! Lekte också med Rebeccas fyra djur! Djuren kan delas in i två kategorier, levande och döda. Till saken hör att jag vanligtvis inte kan se ett uppstoppat djur utan att börja gråta (fråga Snor) men när Rebecca sätter på Lejonkunden och håller upp en uppstoppad räv på samma sätt som Rafiki håller upp Simba kunde jag inte låta bli att skratta! Det roligaste djuret var utan tvekan hennes sköldpadda Bamse! Sötast var hennes dvärghamster Sacha, jag är vanligtvis inte så störtförälskad i hamstrar men jag tror att Sashas dåliga form, haltande ben och hennes allmänt super-mega-trötta stil gjorde så jag föll pladask för henne.


Sasha!


Korrekta Tessan som även går under namnet Ninjan! Bör också nämna att vi dansade loss med henne i fredags!

Här har vi favoritgänget! Hedvig(som jag ska träffa imorgon WEHOOO), Födelsedagsbarnet Frida, Dvärghamsterägaren Rebecca och min alltid så älskade Ginny Weasley

Kommentarer
Postat av: Bella

lejonkunden alltså ;)

2011-10-19 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0