tankar

Finns det någonting underbarare än eftermiddagen och kvällen efter ett prov? Jag sitter för tillfället och njuter av lite lugnt skolarbete samtidigt som jag lyssnar på A*teens (på min brors spotify mohaha) och samtalar med vänliga människor (skype, facebook, twitter).
Det är fascinerande hur många olika tankar man kan tänka samtidigt. För att ni ska förstå Eloveesa lite bättreka jag nu berätta vad det är för tankar som flyger runt i huvudet på mig, den fula.
  • Elaka tankar: - Jag sitter och ler på grund av att jag precis såg att det står såhär på min brors facebook: "Henrik lyssnar på A*teens på spotify. Visa 9 låtar."
  • Glada tankar: - Jag såg precis en bild från i somras då Snor, Feeta, Bella och jag tog fina disney-relaterade bilder.. längtar till sommaren!
  • Förväntansfulla tankar: Ni vet den där underbara känslan i magen då man verkligen ser fram emot någonting jättemycket... jag längtar efter morgondagen då jag och Snor har tre timmars håltimma!!!
  • Osäkra tankar: Jag är orolig för att ni inte ska förstå att jag faktiskt är väldigt seriös när jag säger att jag ser fram emot håltimmarna imorgon. Det är under de tre timmarna som vi gör våra största upptäckter och planerar framtida äventyr.
  • Lärorika tankar: Jag och Karin diskuterade precis järvar.. visste ni att de är asätare?
  • Sorgliga tankar: Allas vår älskade Feta var inte i skolan idag. Tror inte att jag behöver beskriva vad detta betydde för Eloveesa idag. En jobbig dag helt enkelt. Mycket jobbig.
För att det inte ska vara ett allt för sorgligt avslut så kan jag berätta om ännu en tanke.
  • Imponerande tankar: J.K Rowling har överrumplat mig ännu en gång... om man placerar om bokstäverna i Lavender Brown blir det "brand new lover"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0